En dag på stranden.

Bild ifrån Karlstad på pappito. Har varit på stranden hela dagen, vid en sjö som heter Stävre. Haft det toppen!

Men monki, kan ni inte bara ge mig era kläder?

Såååååååå snyggt! Tänker spendera mina pengar på dessa, thih. 
 
 
 
 

Amanda. Vad i hela helvete har hänt med dig?

 
Är det bara jag, eller tror ni också att hon tagit droger eller något?

Drömde om pojken jag kärat ner mig i. Thihi

Tumblr_m7a822lkgz1qivs2zo1_250_large Tumblr_m7a822lkgz1qivs2zo1_250_large Tumblr_m7a822lkgz1qivs2zo1_250_large
Vågar inte lägga ut en bild på honom, hahaha. Så det får bli denna. :love:
 Kan jag få honom i födelsedagspresent? Fyller år om en vecka.

"Vampyrer dricker inte i glas, de halsar."

Hahah, tyckte att det var kul. ;)

Wake up if you believe.

Jag blir så berörd... alltså, jag vet inte. Han sjunger så ärligt. 

Hollywood Undead.

 

För ful för en piercing, eller?

Heeeeeeeej, jag har solat idag. Det kommer att regna resten av veckan, så passade på.

Hittade en bild som innehöll dessa viktiga ord:


Rädslan som uppstår när grannen säger att han sett en varg på gården. Så jävla rädd

Tumblr_m7409mtyt31rqt8s8o1_500_largeTumblr_m7l1mozvpv1rx658ho1_500_large

Jag grät som ett litet barn. No.6

Rekommenderar denna anime starkt. Så jävla bra. 

Stinas fråga till läsarna denna gång är...

Vad gör killen/tjejen som ni tycker om så speciell?
Svara på frågan i en kommentar!

217 Dagar, 06 timmar, 39 minuter och 18 sek

TILLS USA!
 

Roligheter runt kvällskvisten.

Jag måste påpeka att vi är snygga. 

Fotografeeeeeeeeeering

Min dag, i bilder.

Scarlett Johansson. Du är min förebild.

Du inspirerar mig.

Alltså, jag behöver verkligen en header.

Håller ni inte med? Det ekar typ tomt däruppe och det finns ingenting personligt. Jag behöver något personligt. 

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEGN.

Jäkla skit. Det ska regna imorgon står det överallt. 

Fixar och trixar lite. Fortfarande inte nöjd.

Mitt skrivbord just nu. 
 

Vaken om natten och drömmer på dagen.

Ville typ bara säga hej, hehe. 

Jag förtjänar detta. Jag klarar av det.

Jag förtjänar USA, ellerhur?

Kärleken, varar den förevigt? Finns den ens?

Jag vill bara säga att kärleken inte varar förevigt om du inte kämpar för att förvara den förevigt.

227 DAGAR KVAR!

Om 227 dagar sitter jag på flygplanet emot > USA! Är det inte häftigt? 

Nostalgi med min lillasyster!

 
Vi sitter och lyssnar på Camp Rock och High School Music, alltså musiken. Haha! Underbart! Galet underbart!

Etype - This is the way

Tumblr_m6wnfnpd7o1r9iyguo1_500_large
Bilden har såååååååå rätt!
Sitter och pumpar Etype i min ensamhet. Nejmen, haha. Min bror lanar med sina vänner idag, så är lite isolerad tillsammans med min lillasyster. Orkar inte hans kompisar, eftersom de är jobbiga. (Eller ja, en av dem i alla fall.)

Shoppat, shoppat, shoppat, shoppat!

Jag har handlat en massa bra saker på den senaste tiden! Bl.a. en ny jacka, present (till min lillasyster), två linnen och en halsduk! Mer kommer jag inte ihåg för tillfället? Haha. Hur mår ni?!

Oj ursäkta mig!

Bjuder på bilden. Ingen aning om jag har skrivit något idag? Hihi, varit upptagen med att titta på anime fnisselifniss.

Jag är ett anime-freak, hihi.

Jag älskar anime, speciellt yaoi. Dock så har jag tittat på alla yaoi-serier som finns redan, typ. Just nu tittar jag på Nyan Koi! Okej, nu känner jag mig töntig. Men den är faktiskt riktigt underhållande. Skrattar ofta och ja. Haha! Gillar ni anime?

Godmorgon alla glada!

Tumblr_lr0t2wvjmb1qc6xjbo1_500_large
bilder ifrån weheartit
Vaknade tidigt eftersom jag lade mig tidigt. (konstigt, haha.) Men nu är jag pigg och kry! Klockan är bara Tjugo över nio! Paketet ifrån ellos har kommit, så ska tvinga pappa att åka in till stan och hämta det till mig eftersom jag inte orkar vänta mer. 

Ett tillskott i la familia!

Min faster har kommit hem med brorsan till missen här hemma. Så nu har vi tre katter, sura Doris, "Sigge"/misse och Ruben!
(Bild 1: Sura Storis/Doris, Bild 2: Sigge/misse Bild 3: Sigge och Ruben!)

Inte sovit på hela natten oooooooh.

Ska vända tillbaka dygnet eftersom vädret suger. Jorden kommer säkert bli helt översvämmad och tillslut så kommer ingen kunna leva här. Roligt. Nej, inte precis. Är själv livrädd. Aja, nyss lockade jag håret och försökte att få det lika Catys, men... det gick åt skogen helt enkelt. Har ni sovit gott?

Grät i slutet som en liten barnunge.

Herregud. Vilken film. Vilka skådelspelare. Rekomenderar filmen stark, så otroligt vackert filmad och helt enkelt makalös.

Nejmen oj, titta så mycket klockan är!

Tumblr_m6vxyhro2o1rauwsmo1_500_large
Behövde dela med mig av bilden, eftersom den är sann. 
Har inte lagt mig än, vet inte varför. Vill inte somna. Drömt mardrömmar de senaste veckorna, så är inte så pepp på att somna.

Vart är alla teckningar som jag lovat?!

B3c7f1be2e6420b830b8352166565c20_large
Förlåt mig, men min kreativitet är inte som den en gång varit. Haha... det där lät ju, ja. Min ursäkt till att ni inte fått se särskilt mycket teckningar är helt enkelt att jag inte vet vad jag ska måla. Har ni något förslag? Superhärlig bild alltså.

Vädret, enligt google. Suck.


Jag har ingenting annat för mig.

Mitt liv just nu består av gSm och min cam. Vad ska man hitta på egentligen? Vädret är inte på hugget, internet är för långsamt för att kunna se på film, allt på tv suger... suck. Vad ska man ta sig till? Får leka lite med bloggen och lyssna på rixfm.

Min syster & jag!

Hej, visst är vi söta? Fniss. 

Ny header kanske? Hmh.

Tjillivinken! Nejmen, hej. Jag måste komma på något sätt att få en lyxig header... krångligt. Någon som har något tips? Vill helst inte ha någon bild på mig, för ja. Det bara är så. Hih. 

Vad tycker ni om utseendet nudå? Bra/dåligt? Kommmmentera!

Det gick inget vidare, satan alltså.

Jag vill ha en lika fin blogg som the kick back pack har. Gud. Älskar deras bloggar. Suck.
Att få denna bild med i en header? Nej, den vill inte. Headern blev alldeles suddig. Fysjutton så krångligt!
 

Okej. Behöver fixa om allting, igen.

Toooooppen! Tittat på alla häftiga bloggares bloggar nu och... ja, känner mig avundsjuk. Varför ser min så amatöraktig och patetisk ut för? Måste fixa det och det är nu!!!

Jag återkommer.

Lyssnar på rixfm på radion och hatar.

Hatar vädret. Vart f*n är solen?

RSS 2.0