Nejmen hej! Lite... sen höh

Ursäkta att jag inte skrivit på några dagar... vet inte ens hur länge? Haha. Solar och har det typ, super. Vänt på dygnet = SOMMAR! Hihi. Kanske ska ta och börja rita lite också, så ni får se nå. Haha. 
 

Lite... off? Mjau.

Designen ser helt åt skogen ut, men just nu får den vara sådär. Orkar inte riktigt. 

Jaha... då får man väl fixa och trixa lite igen då!

Ska krångla med stilmallen... så var tålmodiga!

Jag håller på att glida tillbaka, in i mörkret.

 
Man skriker och ekot är tysntad. Ingen ser, ingen hör. Allt suddas ut och jag finns inte mer. Du dör.

Jag kämpar nu. Jag tänker inte gå tillbaka. Det har tagit mig ett bra tag för att komma därifrån, jag ska inte dit igen. Ska börja träna, springa. Måste bli av med detta. Jag kan inte leva så mer. Jag ska bli en annan.
Någon jag kan älska.

HEJ! Jag har fem unika besökare. Hihi.

Träningsbyxa Bikinitrosa
Beställt. Hihi. (Bubbleroom - 250 :- /moms+frakt.)

Lite bilder ifrån idag!


AJ! JAG UNDERSKATTADE SOLENS KRAFT.

Jävlar alltså...

GRYMT SUR PÅ TRADERA! FYSATAN ALLTSÅ!

Suttit och typ, vrålat i några timmar nu. Budade på ett par solglasögon på tradera och blev överbjuden, kunde inte bjuda över (även fast mitt internet fungerade som det skulle!) och jag förlorade dem. Fysatan alltså.

Hellidilididoooo.

179120_480901831926592_1028167728_n_large 179120_480901831926592_1028167728_n_large
Alltså, jag var tvungen. 

Inga vänner. Ingen alls. Ingen. Ingen. Ingen.

545470_334002463338146_2103341575_n_large 
Hej, just nu tycker jag allmänt synd om mig själv eftersom jag är... rätt utstött i vårat samhälle. Har inga vänner som bryr sig om mig över huvudtaget eller vill veta av mig. Hur ska man bära sig åt då? Hur kul är det att vara ensam? Och sen när man följer med på någon värdelös fest - bryr sig ingen om en. Då får man bli behandlad hur som helst. Far åt helvete med er allihopa.

Nejmen halloj! Befinner mig utanför Karlstad.

 B47400ed1f446e68cb9749a9e29688e7_large 
Jag har det toppen! Tyvärr så kommer jag inte kunna lägga ut någon bild på ett tag som jag målat själv, så jag får väl slänga in lite annat skit, hih. Ligger i en campingstuga vid Värnen och lyssnar på när pappa snarkar. 

I'm lost in the streets in the city of pain.

Nejmen Hejsan. Ville bara säga att jag är snygg. Capish?

Herregud! Nytt blogg.se = förvirrad! :o

Nejmen helldilidoo. De har uppdaterat blogg.se nu så jag är lite förvirrad över vad jag ska göra osv. Hahaha. Kanske lägger upp en teckning senare ikväll eller något. :)

Typ första bilden. Inte så illa.


Man vet inte om man ska skratta eller gråta.

Okej, detta är bara ett testinlägg haha. Ska fixa designen innan jag lägger ut adressen på gSm for example.
Ritblogg jao.

RSS 2.0