One of the boys

Jag vill bara tala om att jag antagligen aldrig mer kommer att skriva här, haha. :(

Hej! Jag är väldigt ledsen mina tre läsare...

394035_3138422981078_1734071029_n_large
Skolan stjäl all min tid! Förlåt mig, verkligen. :(

x - x - x


Hello, My name is Socially awkward.

Om du fick välja, vilket kön skulle du då vilja ha/prova? :o

I'm still alive, but I'm barely breathin'

Rs0q5o32r0424a3o5sz4g9op9au4f0bd_largeRs0q5o32r0424a3o5sz4g9op9au4f0bd_large
Magen är helt åt helvete, halsen är helt åt skogen och jag har huvudvärk. Tre dagar i rad.

Tappar läsare!

Förlåt mig, skolan han nyss börjat och jag ska bort i helgen. Helt slut. Orkar inte blogga.

Internet strul.... suck

Hej, mitt internet vill inte fungera särskilt bra. :(

Helloj i stugan!

Tumblr_m91t9q0h411rwfsleo1_500_large
Är ni vakna? Haha, inte jag. Ska dra till västerås när som helst och har nu mensvärk igen. Toppen!

Hur gör man nudelsoppa egentligen?


Gud vad jag hatar att vara en tjej ibland.


Jag är en ful liten mes som inte vågar göra någonting åt detta. Vill ha honom. Urk. Lider.

Någonsin känt så som jag gör nu? Kommentera! :(

Hej, jag har tråkigt!


Nejmen, godmorgon ... och godnatt igen!

Tumblr_m7xuvoijjw1r0o7uao1_400_largeTumblr_m7xuvoijjw1r0o7uao1_400_large
Känner mig instängd p.g.a. vädret. :(

Åååååh, yaoi!

Skih-sekai-ichi-hatsukoi-26029280-464-261_large
Tumblr_m8oihkjxsh1qfj3ejo1_500_large

Tja, jag gillar att trixa med bilder hoho

Hatar verkligen att min dator slutat att läsa av mitt minneskort till kameran! :(

Jag hatar verkligen när det åskar!!!

Fysatan alltså! Hatar detta! :(

Jag är vilse i huvudstaden av smärta.

2012_08_illustrations-by-ross-mcewan-13430b3e9-486231-475-671_large
Bilden kommer ifrån weheartit, där jag alltid letar efter underbara bilder! ;)

Härlig morgon med städning & fattiga riddare.

Tumblr_m8q66uehne1rdfwmfo1_500_large
Jajamen! Haha, vaknade runt två eftersom jag inte hört min väckarklocka som stod på elva. :(

Jag är påväg och jag älskar varje steg jag tar.

Tumblr_m49mvfbe4a1qbpwzeo1_500_large
Varken sol eller regn, kan hindra mig. 

Mitt nya schema, men det är nog inte klart.

Det står att jag har idrott tre gånger i veckan och slöjd samtidigt? Hahah. Dislike idrott på måndagen. 

Min kärlek till Yaoi.

Tumblr_m7dnfgtzo11r9l9izo1_500_largeTumblr_m4lbz9u40z1ruzprio1_500_large
:love: sekai-ichi hatsukoi & junjou romatica :love:
Alltså, ni förstår inte. Kärleken för dessa serier är så stark att ja, inga ord kan beskriva det.
Denne sate som skrivit dessa och ritat dessa, gud alltså. Jag är skyldig dig mitt liv etc.
Ni kan se dessa anime's på typ, kumby.com eller animeseason.com eller veevr.com :thumbup:

Men nu gick solen i moln! ):

Laddade ned en massa textsnitt från dafont.se till datorn, de är super snygga! :D 

Så sjukt rolig. Tror att jag dör. Hahahah!

 
HAHAHHAHA. :D

Frossat, bakat, frossat!

Jag undrar hur dessa smakar egentligen...? (vi låtsas som om det är jag som bakat dem ;))
Hej! Känner mig lite tjock nu efter att ha frossat godis och läsk + chips och nu muffins! :o

Fortfarande knasigt internet hemma hos mamma!

Tumblr_m8k1ma5esj1qc9zfzo1_500_largeTumblr_m1eateix731r3ah0lo1_500_large
bjuder på Takano :love:
Drar dit imorgon eftersom min papi drar till Dalarna för att klippa gräset, haha. :D

3 kilometers springtur/powerwalk med syster

 
Nu har vi sprungit/joggat/powerwalkat, helt slut! Haha, inte tränat på hela sommarlovet. :D
Lyssnat på denna goding i två dagar nu, hahahah! Underbart!

Mardrömmarnas mardröm. Fysatan alltså.


Somnade om mellan elva och halv ett, vilket jag verkligen inte borde ha gjort. Aldrig varit så rädd i hela mitt liv, och speciellt inte i någon dröm. Andarna/Spökena hade mig i sitt våld (somnade med datorn över armen.) Jag kunde inte röra mig, jag kunde inte vakna. Låg i min säng! :(
Först lyfte dem min mobil i luften och kastade iväg den, sedan låste de min dörr för mig. Fast, det var inte den dörr som sitter i mitt rum nu. Jag kunde inte skrika på hjälp, kunde inte röra mig och om jag försökte att vråla på min syster så hörde hon inte. Pappa lyssnade inte. Ingen hörde mig skrika. 
Det värsta av allt var att jag inte kunde vakna och att drömmen inte var helt hjärtskärande... men jag är så förskräckligt rädd för andar vanligtvis så jag kunde inte hjälpa det. 

Godermorgon Sverige!

Tumblr_m5z9bvg1ba1qixk57o1_1280_large
Hello! ;) Jag vaknade kvart i nio idag, vilket var skönt eftersom jag annars brukar vakna runt tre/fem-tiden. Haha, snacka om att ha vänt på dygnet helt! Urk, sen när skolan börjar kommer jag antagligen att dö av sömnbrist. :( Hela morgonen har jag tittat på anime i alla fall, vad har du gjort?

Ny header?! Hmh.

Vet inte riktigt om den passade in, nu ser allting bara rörigt ut? :(
Det var anledningen till att jag låste bloggen en stund. (om någon nu ens lade märke till det.)

Finns ingenting att tillägga

36lnh_large

Länge sedan sist, höhöhöhöh

ashäftig tattoo
Tjabbatjenahallå! :) Inte haft tid att blogga alls de senaste dagarna, tyvärr. Varit upptagen.

Tidsinställt klockan halv nio den 5:te Augusti

Den här bruden är nu femton hela år. Ingen mer fjortis! Ingen mer cykelhjälm!

Imorgon klockan halv nio blir jag femton år!

Andra tröjan ifrån monki (syns kanske inte, haha) IMORGON BLIR JAG FEMTONÅR! INGEN MER FJORTIS! :D

Vill vara lika vacker som Ellie Goulding

Funderar på att bleka håret sådär. Sjukt snyggt. Säkert sjukt dyrt. :(

I'ma be the calm in the storm you’re looking for, I’ll be the shipwreck that takes you down.

Taggar inför skolan med två nya tröjor ifrån monki. (En av dem ser ni ovanför) Nu fattas bara jeans!

Backstreet Boys, Brian McFadden och så vidare

   
Sitter och lyssnar på gamla låtar ifrån 2000, lyssnade nämligen på dem när jag var liten. Kommer ihåg alla texter. Haha, vilket är helt sjukt! Kan nästan alla E-types låtar hahahah. :P

Inget internet hos mamma! :(

Hej! Har varit hos min mor ett tag och internet fungerar inte där. Nu är jag hos pappa igen! :D

RSS 2.0